Re: Zwisy notebooka przy wyjsciu z windy ...

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:38:55 MET DST

Marcin Fijalkowski ktory chcial zebym mu podeslal patch niech przysle mi
inny swoj adres bo wysylam na wp na zasadie odpowiedz a serwer wp zwraca mi
ze takiego konta u nich na serwerze nie ma (a w koncu z niego otrzymalem
wiadomosc) SMIESZNE
tak wlasnie ostatnio zauwarzylem ze ta WP cos ........
to juz 3 taki przypadek z ktorym sie spotkalem
MOZE KTOS MI POWIE O CO CHODZI
 a ty marcin jak kcesz tego patcha to wal na cross_at_hoga.pl