Re: To ci majsterklepka

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Sun 13 May 2001 - 14:56:47 MET DST

> Za pomoca pilniczka słyszałeś mówili.
> To prawda. Za pomoca pilniczka to nawet kartę isową da sie
> wepchać do gniazda AGP lub wpiac do kontrolera dysków.

moze i byloby to zabawne gdybys wiedzial o czym mowisz..... przeczytaj inne
posty w tym watku moze cos ci to wyjasni..... przez ponad 10 lat uzywania
roznych komputerow mialem rozne doswiadczenia i pilniczek nie jest niczym
szokujacym.... jakosc podzespolow (szczegolnie tych firmy noname) jest taka
jaka jest i niestety do czasu gdy cena bedzie jednym z decydujacych
czynnikow przy zakupie trzeba sie pogodzic i z pilniczkiem i z innymi
"niestandardowymi" dla komputerowca narzedziami....

> Przeczytaj instrukcję/dokumentacje Twojej płyty a dowiesz sie prawdy.

Andzrzeju, mam zwyczaj sam docierac do informacji (sprawia mi to duzo
przyjemnosci), pytanie na grupach uwazam za ostatecznosc..... jesli pytam tu
to tylko dlatego, ze nie moglem dostac sie do strony internetowej
zawierajacej potrzebne mi informacje.... z niejasnych dla mnie (jeszcze)
przyczyn proxy mojego prowidera nie chcialo mnie z nia polaczyc..... :-(
a co do dokumentacji to posiadam takowa... tyle ze _nie ma tam nic_ na ten
temat..... na 87 stronach opisane jest mnostwo roznych rzeczy, ale niestety
nie wszystko.... za to jest tabelka (8 stron) ze wszystkimi mozliwosciami
konfiguracji 4 bankow pamieci - bardzo uzyteczne prawda? nie ma rowniez
zadnej informacji jak podlaczyc zasilanie - a ta plyta wymaga specjalnego
(projektowanego tylko dla tej i jeszcze chyba 2 innych plyt) zasilacza...
tak ze raczej Twoja rada nie do konca sie sprawdza.... moglbys miec nieco
wiecej zaufania, ze jesli ktos pyta na grupie to znaczy ze nie mogl znalezc
innych zrodel informacji...

Tych
> kolegów od pilniczka raczej wiecej nie słuchaj. Zresztą tak na przyszłość
> lepiej czytać niż słuchać, zwłaszcza ślusarzy.

Przeczytaj jeszcze raz to co ci odpisalem w pierwszym akapicie.....

Pozdrawiam i thanks anyway.....

--
Mis'