To ci majsterklepka

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 09:36:59 MET DST

..... slyszalem ze niektore karty ISA wymagaly
> pilniczka zeby dalo sie je wetknac w slot (choc te moje wchodzily w inna
> plyte bez klopotu)..... z gorki dzieki za jakies sugestie....

Za pomoca pilniczka słyszałeś mówili.
 To prawda. Za pomoca pilniczka to nawet kartę isową da sie
wepchać do gniazda AGP lub wpiac do kontrolera dysków.

Przeczytaj instrukcję/dokumentacje Twojej płyty a dowiesz sie prawdy. Tych
kolegów od pilniczka raczej wiecej nie słuchaj. Zresztą tak na przyszłość
lepiej czytać niż słuchać, zwłaszcza ślusarzy.

 Andrzej