Re: darmowe oprogramowanie (OT, NTG)

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 13 May 2001 - 13:18:29 MET DST

Hi,

Czarek Gorzeński wrote:

> To czemu nie używasz? ;)

Chyba wiesz dlaczego :)))))

W tej chwili jednak możliwości ChiWritera są mocno poniżej tego, czego
oczekuje użytkownik.

> Tylko że ja narazie _nie szukam_ innego edytora [1], Word mi wystarcza. :P [2]

Polecam oglądnąć AbiWord -- na razie mocno ubogi, ale zapowiada się
ciekawie.

> A radzi sobie bez problemu ze spolszczoną pisownią formuł w Excelu?

Sam ma spolszczoną pisownię formuł (niestety), więc pewnie sobie radzi
(nie słyszałem od znajomych użytkowników SO, żeby nie mogli czytać
dokumentów Excela PL).

> Nie mów że nie zrozumiałeś co miałem na myśli. ~:-> To inaczej: Czy SO może
> zapisywać dokumenty w formacie Worda i jak Word radzi sobie z ich odczytem?

Może zapisywać i Word sobie czasem radzi. Ale lepszym rozwiązaniem jest
zapisanie do RTF -- wtedy Word sobie w jakichś 99% przypadków radzi.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |