Re: darmowe oprogramowanie (OT, NTG)

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 12:52:39 MET DST

> SOA#1, a bawię się dokumentami i po >500 stron. Wykresów może nie ma, ale
> kilka obrazków, wiele pól i tabelek, indeks, spis treści itp. są.

S - standardowa
O - odpowiedz
A - administratora
#1 - numer 1
:)) czyli - A u mnie dziala

A pozatym MS Word jest niestabilny wlasnie przy pracy z dokumentami z
wykresami i rysunkami. A jak probujesz wstawic rysunek nie w tym miejscu
gdzie przewidzieli (za ciebie) programisci M$ to nawet potrafi
przeformatowac tekst do tego sopnia, ze nawet kolejnosc watkow pozmienia,
nie mowiac o ukladzie rysunkow, po czym sie powiesi bo stwierdzi, ze 1GB to
jest za malo miejsca na zachowanie tak skomplikowanego dokumentu i juz
musisz konczyc prace ale niestety twoje dane zostana utracone. Natomiast
jezeli chcesz sie uchronic przed takim przypadkiem (naprawde rzadkim) i
dokument bedzie automatycznie zapisywany np. co 10min. to po kilku dniach
stwierdzasz, ze z wyjsciowego dokumentu 500kB masz plik 5MB.

Generalnie u mnie Word tez dziala (tylko czasem dzila niestabilnie)

Pozdrawiam
Piotr