Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 11 May 2001 - 22:45:07 MET DST

Niejaki(a) DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> Jestem zagożałym fanem INTELa (jako tako jeszcze długo
> nie wsadzę do _mojego_ komputera AMDka ...),

khem... czyli qpisz sobie p4? ;> bo afaik celerony po obnizce cen wyleca
z rynku. czyli bedziesz mial sprzet p4 + 64mb rdram (64 rdramow to
bedzie kosztowalo wiecej od proca po obnizce ;> ). porownaj to tylko
wydajnosciowo do kompa celeron 300-600 z 512 mb ramu w win2k i grafice
;)

> ale coraz
> bardziej podoba mi się polityka firmy i najnowsze produkty ... (econo<--->power)

tzw. chodzi Ci tutaj o AMD? :)

> Uraz mam straszny do AMD (to jak ... spadnięcie w dzieciństwie z hustawki) - kto
> pamięta układy AMD z poczatku działalnosci firmy w branży procesorów
> do komputerów (jakies ... 3-4 lata temu) ten wie, o czym mówię ...

? mowa tu o 386/486? te uklady afaik mial amd naprawde dobre... prawde
mowiac to lekko nawet intela zdeklasowal gdzieniegdzie... (czyli serie
k3, k4). k5 bylo jeszcze calkiem znosne, szczegolnie na plycie na
rdzeniu intelowskim to chodzilo dosyc tabilnie, fakt grzalo sie bardziej
od intelkow, jednak wtedy zaczeto korzystac z fanow i radiatorqff... a
potem zaczelo se k6 i k6-2 (i k6-3) i prawie kompletna klapa - amd
stracil duuuzy udzial w rynku. a teraz znow dokopal intecowi z k7'kami
;) do tego trafil w koniunkture na rynu - intel robi dziwne kroki -
rambus, zmiany standardow, nowy proc i amd mu daje ladnie w tyleczek ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|