Re: Adresy IP

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 May 2001 - 23:02:12 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał

> Nie zmienił się, działa. Przynajmniej wczoraj jeszcze działał :)

Pytam bo od pewnego czasu mam takie moze nie bardzo kosztowne ale wkurzajace
zjawisko.
Wybiera numer, negocjuje modem (zgrzyta) i nie pojawia sie "weryfikacja
hasla i uzytkownika" tylko dalej pozostaje "wybieranie numeru" i sie
rozlacza. Z reguly za 2-3 razem juz jest oki i wszystko przebiega szybko i
normalnie.
Acha a modem IMO dobry. Jest to zewnetrzny Zoom V90&K56Flex DualMode
(Lucent)
Probowalem rozne drivery, systemy (ME,W98,2000) i wszedzie to samo.
Acha centrala to cyfrowy Siemens z przed poltora roku i dawniej wszystko
smigalo bez problemow.

PS Qrde zanim do mnie przyjda z propozycja stalego Netu to mnie chyba skreci
:(
A tak apropo znacie jakies napowietrzne metody dostepne w Krakowie -
Opatkowice?
Z gory thx!
Pozdrawiam

--