Re: problem z biosem

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 May 2001 - 22:37:49 MET DST

> Tego w zasadzie nie wiem, ale problem polega na tym, ze jak wrocilem o
> starych kosci (SIMM'ow ktore pracowaly 2 lata i DIMM'a ktory tyral rok) to
> tez problem nie znika :(

Cos mi sie zdaje ze moze wystarczy przeflashowac bios EPROMa :) Nic
prostszego. Idziesz to firmy gdzie na programuja biosy na programatorach i
jesli Twoja kosc byla dobra to impreza kosztuje 5 PLN a jesli nie to gosc Ci
pewnie dobierze odpowiednia ale wtedy ze 30 PLN bedzie to kosztowac
(Krakow). Metody "Hot swap" nie zalecam. Kiedys kumplowi na jakims Abitcie
chyba BE6 pomoglo :)
Pozdrawiam i zycze udanej walki

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)