WinME+Nero+Acer 1832A

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 11:42:22 MET DST

Witam,
Ostatnio zaciekawiło mnie pewne zjawisko dotyczące współpracy wymienionych w
temacie komponentów. Otóż miełem przez jakieś 2 miesiące zainstalowane WinME
+ Nero 5.1 + CDRW Acer 1832A. Zrobiłem upgrade Nero do 5.5.1.8 i wsio
działało jak należy. Aż tu pewnego dnia podczas nagrywania CDRa Nero doszedł
do 60% po czym zgasła lampka "Write" w napędzie i kaplica, dalej ani rusz.
Zresetowałem sprzęt, wyrzuciłem skopaną płytkę (pierwszą w moim życiu !),
wsadziłem CDRW i próbuję ponownie. To samo - po jakichś 70% zwiech, znowu
reset i ostatnie podejście. Tym razem doszedłem do 57% i to samo. Koniec
końców, odinstalowałem Nero, zresetowałem sprzęt, zainstalowałem ponownie
Nero+Upgrade i wszystko biega po dziś dzień. Może kogoś zainteresuje taki
motyw ?

sorry za trochę przydługie story,

CHOOCH
"Linux is like prison, no Windows, no Gates"