Re: Bardzo dziwny probelm z pojemnoscia dysku oraz partycjami

Autor: Profesor (profesorx_at_interia.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 11:31:13 MET DST

Witam!

> fdiska, a on pokazuje mi ze pojemnosc calego dysku to 8GB, zas partycje
> widzi normalnie czyli 8GB podstawowa oraz 12GB rozszerzona, zatem co sie
> dzieje, co jest grane, przecierz to bez sensu ??? Podobnie zachowuje sie
> PM. Czy ktos sie spotkal z takim problemem ???

Kiedys mialem podobny problem ale z Abitem BE6
Przed istalacja systemu wgralem nowy BIOS i co sie okazuje:
Plyta widziala dysk normalnie, ale FDISK dysk 20GB widzial jako 36GB
Partycje poprawnie mozna bylo zalozyc jedynie PartitionMagic'em...
Poprostu Abit wypuscil Bios z bledem (poprawiona wersja wyszla tydzien puzni
ej)
Jesli bym nie zakladal na nowo partycji to nawet nie wiedzialbym o tym bledz
ie :-)
wszystko chodzilo normalnie....

Profesor