Re: seler mi sie przegrzewa

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 10:42:37 MET DST

| Co robic? Jak powiekszyc powierzchnie styku radiatora z procem. Ta mala
| blaszka chyba nie wystarcza. Czy moze zaopatrzyc sie lepiej od razu w
jakies
| lepsze chlodzenie, a jesli tak to w jakie? Poradzcie cos. Wiem, ze na
temat
| chlodzenia byly dziesiatki postow, ale moze ktos mial podobny problem i
| praktycznie udalo mu sie go rozwiazac.

idź do sklepu lakierniczego i kup papier wodny 1000 i 2500
kładziesz papier na idealnie prostej powierzchni
najpierw 1000-ką po całej powierzchni styku radiatora
następnie 2500 na 'szkło'
montujesz radiator bez pasty(procesor dobrze wytrzeć z wcześniejszej pasty)
efekt jekieś 10-20 stopni mniej na procesorze.

uzdrawiam
Jaromir

ps papier musi być oczywiście cały czas nasiąknięty wodą.