Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 10 May 2001 - 22:32:27 MET DST

Niejaki(a) Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Czy to prawda, że w zastosowaniach odległych od multimediów
> (np. Windows, Office) ten procesor jest WOLNIEJSZY od Pentium III?

jak uruchomisz pierwsszego lepszego benchmarka, w stylu zapetlonym na
proc, to sie nagle okaze, ze jego wydajnosc spada, w modelu 1.5GHz do
750MHz...

toc to dopiero wydajnosc wg. Intela... wpierw plyta "nastepca" BX'a,
ktora obsluguje 512MB ramu (bx to 2gb chyba, nie? :) ), potem proc,
ktory zwalnia jak mu goraca, wpiepsza wiecej pradu niz amd, do tego
pamiec do niego kosztuje fortune :)

Kroki intela sa coraz to lepsze, do tego bedzie wkrotce zmiana formatu
plyty, czyli znow wymiana... kochany Intel ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|