Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: barteklo_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 11 May 2001 - 08:30:57 MET DST

 Witam

Mam P4 w kompie z oprogramowaniem profesinalnym pisanym pod ten procesor jego
parametry zgadzają się z tym co opisuje producent. Przeprowadzałem kilka testów
i zostało to potwierdzone.
Natomiast do programów biurowo domowych stosuje wyłącznie AMD ich cena i
możliwości są w pełni zadowalające a w niekidy znacznie lepsze od Intela.
Dyskusja który procesor jest lepszy jest czysto politechniczna wg. mnie wiele
jest cech pozystywnych w każdym z nich a dobór to już cecha indywidualna.
Trzeba się na tym znać aby dobrać procesor do sprzetu i do swoich potrzeb.

Bartek