Re: Kabel do monitora

Autor: Kenwood (kenwood_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 17:28:58 MET DST

Użytkownik Goldruk sklad <sklad_at_goldruk.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ddtie$p7$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
> Czy ktos z Grupowiczów wie gdzie mozna kupic (lub ew. posiada schemat
> polaczen - wtyczka do karty --> koncowki BNC do monitora) kabla do
monitora
> Samsung Syncmaster 17 GLS (chodzi mi o kabel przylaczany do monitora nie
> przez typowe lacze, lecz przez wtyki BNC znajdujace sie z tylu monitora -
> jest ich tam az 5). Czy to musi byc specjalny kabel do danego typu
monitora
> czy sa to kable uniwersalne ? (nie wiem jak sie taki kabelek fachowo
> nazywa).

Kabel jest standardowy do wszystkich monitorow.
Kosztuje ok 100-150 zl i dostaniesz go tylko w BARDZO dobrych sklepach, bo
praktycznie malo kto tego uzywa.
Bardzo przydatne do podlaczenia 2 kompow do jednego monitora (np PC i MAC -
swietne!)
Nie oplaca sie robic samemu, bo te kable sa mocno ekranowane. Jak zrobisz
sam to mozesz miec zaklocenia...