Kabel do monitora

Autor: Goldruk sklad (sklad_at_goldruk.com.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 13:17:53 MET DST

Witam wszystkich.
Czy ktos z Grupowiczów wie gdzie mozna kupic (lub ew. posiada schemat
polaczen - wtyczka do karty --> koncowki BNC do monitora) kabla do monitora
Samsung Syncmaster 17 GLS (chodzi mi o kabel przylaczany do monitora nie
przez typowe lacze, lecz przez wtyki BNC znajdujace sie z tylu monitora -
jest ich tam az 5). Czy to musi byc specjalny kabel do danego typu monitora
czy sa to kable uniwersalne ? (nie wiem jak sie taki kabelek fachowo
nazywa).
Wielkie dzieki - pozdrowka dla wszystkich - Maciek