Re: obraty wentylatora

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 15:51:11 MET DST

ehhh z wami to jest gadka

pokazuje mi dobrą prędkoś (hamowałem wentylatorek palcem ;-) )
to wcale nie jest reguła że jak w biosie nie ma to nie ma czujników...
to jest tylko kwestia czy AWARDowi sie będzie chciało taką opcję wdusić, czy
nie

kolega ma jakiegoś abita na ViA (inny z soltekiem tak samo), pokazuje mu tem
perature, a obrotów nie (w MBM jest)
BTW
u mnie w biosie są opcje do wyświetlania temp, ale ukryte (wolałem nie flash
ować przerabianego biosa)