Re: IBM, Caviar, Sigate?

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 14:44:04 MET DST

Użytkownik Artur Lew <artee_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:9ddcle$csm$1_at_news.tpi.pl...
> ale
> Mam juz drugiego IBM-a (8 GB i 20 GB).
> Oba mi padly ale i tak je chwale.
> Sa to ciche, niegrzejace sie i szybkie dyski.
> Tylko musisz trafic na dobra partie.
> Podobno moga byc problemy z Abitami ale jakos nikt tego nie chce udowodnic
..
> A co do Baracud to moga sluzyc za piece CO (mialem w testach i strasznie s
ie
> grzal).
>
> Artur

 Witam,
Zgodze sie z moim przedmowca, rowniez posiadam dwa dyski IBM 30 GB 7200
na Abicie KT7 133 RAID i wszystko dziala dobrze. Jezeli chodzi o ich awaryjn
osc
to ciagle slysze o partiach z Wegier, ze zla seria itp.
Jezeli dysk ma pasc to i tak padnie niezaleznie gdzie zostal on wyprodukowan
y.
pozdrawiam
waldi