Re: IBM, Caviar, Sigate?

Autor: Artur Lew (artee_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 08:30:48 MET DST

> Witam, mam zamiar kupić HD ( 100 ATA, 7200rpm, 40GB ) i oczywiście problem
> wyborem. Widziałem ostanio testy Barracudy III, wypadł całkiem dobrze,
ale
> i o IBM'ie słyszałem trochę dobrego, Caviar też ma renomę...
Mam juz drugiego IBM-a (8 GB i 20 GB).
Oba mi padly ale i tak je chwale.
Sa to ciche, niegrzejace sie i szybkie dyski.
Tylko musisz trafic na dobra partie.
Podobno moga byc problemy z Abitami ale jakos nikt tego nie chce udowodnic.
A co do Baracud to moga sluzyc za piece CO (mialem w testach i strasznie sie
grzal).

Artur