Re: Czy mozna uszkodzic dysk fdiskiem?

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 16:11:01 MET DST

> [...] Tak wiec jesli jako pierwszy nie zakladales
> partycji, to po prostu jestes ofiara cwaniaczka, jesli inaczej, to moze
> oznaczac probe wcisniecia niesprawnego urzadzenia jako sprawne.... a tu nic
> nie bede mowil ;)))
>
> (bo z listu wynika, ze gosciu zdjal partycje i zalozyl ponownie) [...]

Czesc.
Nie bardzo rozumiem. Jesli bylem wlascicielem tego dysku, to musialem zakladac
na nim partycje. Dokladniej mowiac do momentu uzywania dysku przeze mnie - dysk
byl podzielony na kilka partycji. W chwili gdy przegralem swoje dane zalozylem
na nim jedna duza primary partycje FAT32 - aby osoba, ktora go ode mnie kupowala
od razu miala dysk widoczny pod powiedzmy WIN95/98 i gotowy do pracy. Partycja
byla zakladana programem Partition Magic - a ten wszystkie operacje wykonuje
bardzo dokladnie - sprawdza powierzchnie dysku przed i po wykonaniu operacji.

Pozdrawiam
Slawek Kakareka

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl