Re: Pytanie do speców od SCSI

Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_etoh.chem.univ.gda.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 16:19:39 MET DST

> Czy podłączenie jednoczescie urzączen Narrow i Wide do jednego kontrolera
> ma wpływ na prędkosc urzadzeń Wide , konkretnie na dyski twarde?

na lepszych kontrolerach (U2W) jest tak, ze urzadzenia pracuja z szybkoscia
najwolniejszego na kablu. ja mam 3 wyjscia 2xU2W i jedno zwykle i 3 kable
do tego. 1 dysk chodzi 80mb/s (jeden dysk na kablu), na drugim kablu 4
dyski 40mb/s i na 3 kablu 50pin 3 urzadzenia (2x cdrom i dysk) chodza po
20mb/s.

> Czy niema jakis problemów gdy są w komputerze 2 kontrolery ?

mialem ostatnio tak ze do w/w sprzeta dorzucilem adapteca 29160 (ultra3) z
dyskiem 160mb/s i wszystko chodzilo, tylko po co tak, jak wystarczy 1
kontroler. adaptec 29160 ma az 4 gniazda (3x 68 pin i 1x 50 pin).

Pz,
maciek