Re: monitory LG

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 14:17:01 MET DST

> mam taki problem, czasami obraz wpada w wibracje, tak silne,
> mam 3 sztuki FLATRONA 775FT i wirbacje

Ta sama rozdzielczosc 1024x768 85MHz tylko model 776.
Pojawilo sie to, kiedy obok monitora postawilem jednostke sterujaca ze
wzmacniaczykiem do zestawu glosn. 5+1. Jak przenioslem go na dol kolo
subwoofera zniklo.
A ciekawe jest, ze Flatron 776 ma sam glosniki wbudowane ze zmacniaczem. I
tego zjawiska nie ma. Moze to wina wzmacniacza?

Fishbone