monitory LG

Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_etoh.chem.univ.gda.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 14:03:00 MET DST

mam taki problem, czasami obraz wpada w wibracje, tak silne, ze rozprasza
to podczas czytania tekstu, czy jest to wada tego modelu czy ja mam taka
kiepska serie. mam 3 sztuki FLATRONA 775FT i wirbacje wystepuja w nich w
roznym nasileniu. obok raczej nie ma duzych urzadzen ani kabli, sa tylko
rury do grzejnikow (CO) tak wiec to raczej nie jest kwestia szumow. pracuje
rozdzielczosci 1024x768/85Hz. co Panstwo o tym sadzicie ?
Maciek