Re: Czy jest możliwe odzyskanie plików po fdisku

Autor: Artur Lew (artee_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 10:54:40 MET DST

> sprawę że Tiramisu może tylko liczyć na szczęście że plik jest umieszczony
> kolejnych klastrach (przy dużej defragmentacji trudno o to).
Tak i nie.
Tiramisu dziala nawe przy uszkodzonej tablicy partycji i jej kopii.
Jak nie wiem ale nie sadze zeby ktos na tej grupie wiedzial :)
Wiem ze wykonuje wtedy skan calosci dysku i z tych zebranych danych probuje
cos sklecic (za pomoca metody Monte Carlo jak pamietam).
W kazdym razie mialem totalna demolke na dysku i odzyskalem wiekszosc
danych.

> (oprócz plików do wielkości jednego klastra umieszczonych nie w katalogu
> głównym). Pozostałe partycje do odzyskania (oprócz obszarów zamazanych)
Odzyskalem pliki ktore mialy po kilkadziesiat KB a to jak przyznasz to
troche
wiecej od rozmiary klastra.

Artur