Re: Czy jest możliwe odzyskanie plików po fdisku

Autor: barteklo_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 11 May 2001 - 08:16:38 MET DST

Witam
Dziekuję wszystkim za pomoc.

Większość danych odzyskałem, dysk został potraktowany fdiskiem i klkoma
wirusami z tym był największy problem.
Najskuteczniejszy okazał się Tiramisu. Natomiast nie proponuję z tego co
pamiętam stosować NDD do dużych dysków nawet w wersji 95 odzyskuje tylko
partycje DOS.
Przy okazji próbowałem jakie ma możliwości teramisu, odzyskuje dane po fdisku i
późniejszym formatowaniu. Natomiast jest problem po defragu co jest chyba
zrozumiałe.Podstawą do odzyskania danych było jednak przypomnienie jak
zapisywane sa dany na dysku. To jest klucz do sukcesu.

Pozdrawiam Bartek