Odp: jaka myszka

Autor: Piotr Goździk (malgaska_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 23:43:36 MET DST

www11 zajebista mysz kot mi ja zrzucil z 15 razy na podloge i nic sie nie
stalo ponadto 2 skrole to jest wypas szczegolnie jak sie sporo robi w
cadzie, exelu lub inecie. mialem wczesniej geniusa 5 lat (uwazam iz sa
najslodniejsze a tanie)
ale a4tech (tylko nie jakis super tani jest wpozansiu) kumpel ma najtansza
bezprzewodowa a4tech i chodzi bez problemu wiec szkoda keszu na na logitecha
jesli dostaniesz solidna i z bajerami mysz w owiele nizszej cenie.

Użytkownik Marcin Zolynski <eaux_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9d9o68$12n$1_at_news.onet.pl...