Re: Odpowiedzcie szybko prosze

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 20:59:59 MET DST

"lukas3339" <lukas3339_at_kulturystyka.pl> wrote in message
> Wlasnie dzwonil do mnie kolega i mowi ze zlapal czarnobyla. Czy jesli
> podepne jego dysk do mojego kompa jako slave'a to nie przeniesie mi sie

Hi!
Nie wiem jakiego masz n.antywira ale ja mając kiedyś 5.0 pl gdy przez
głupotę uruchomiłem tego wirusa skorzystałem z dyskietki ratunkowej i
wszystkie pliki zarażone bezbłędnie wyleczyl. Co do podpięcia dysku kolegi
do swojego kompa możesz spokojnie podłączyć i przeskanowac antywirem. Wirus
jest bardzo groźny ale NA spokojnie sobie z nim radzi.