Re: jak wywalic partycje linuxa?

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 15:30:01 MET DST

Steve <steve_at_gip.com.pl> wrote:
> Użytkownik <voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl> napisał w wiadomości
> [CIACH]
> ext2+swap
> primary.
> pokazu..

> Hmm, tylko małe ale:
> Jak usuniesz partycje ext2 i swap jeśli są zrobine w łańcuszku dysków
> logicznych na partycji extended ?

khmm a kto w ten sposob partycje zaklada ??

> O tym nie pomyślałeś ?

myslalem ale nie bylo zadnej informacji o tym ze partycja linuxowa zostala
zalozona w partycji extended...nigdy nie robilem takich cyrkow lubie lad i
porzadek na dysku, wiec dla mnie jest to nienaturalne.

> A usuwanie partycji PRIMARY NON DOS to wszyscy wiedzą jak się robi....

widac nie, skoro w poprzednim poscie moglem sie doczytac ze z partycja
ext2 i swaP fdisk sobie nie poradzi..\

> zaloguj się (root/ XXXX)
> fdisk
> usuń partycje non-dos
> EXTENDED

Fakt tomsrtb jest minidystrybucja idealna do naprawiania danych, ale
nie ma co przesadzac..

> A dyskietkę ratunkową Linuxa zostaw sobie i innym ku pomocy....
> i śpij spokojnie.....

zamiast dyskietki pisze loadlin vmlinuz root=/dev/hda? i w razie co to
moge uzyc cfdiska, fdiska czy zupelnie czegos innego...

Voder