Szukam programu do organizowania....

Autor: Grzeski (grzeski_at_interia.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 15:28:40 MET DST

Witam Grupowiczów,

od jakiegoś czasu szukam programu, który pomógłby mi organizować
informacje dot. realizowanych zadań, załatwianych spraw itp..- czyli
coś w rodzaju dziennika, który wyobrażam sobie, że byłby zorganizowany
w taki sposób:
1. sprawy/tematy/zadania są folderami (jak np. w MS Outlook foldery
poczty) o nadawanych przez usera nazwach
2. foldery mogą zawierać podfoldery itp. - czyli może być wiele
poziomów
3. w folderach znajdują się zdarzenia (- tak jak folderach poczty
mail'e), są to obiekty podobne do mail'i - zawierają temat, datę,
tekst, być może pozwalają na osadzanie obiektów, ale to ostatnie nie
jest konieczne. Zdarzenia pozwalają na nadanie flagi-monitu
ustawionego na określoną datę
4. foldery można przenosić (tak jak w MS Outlook, a jakże :) )
5. Całą strukturę folderów można przeszukiwać (po tematach, atrybutach
lub tekstach zdarzeń)
6. Program ma funkcję automatycznego generowania "ToDo list" na
podstawie przeszukania folderów pod kątem istnienia w nich zdarzeń
oflagowanych odpowiednimi monitami.

Tak sobie wyobrażam ten program. Czy coś takiego istnieje, czy to
dopiero trzeba napisać? Jeżeli ktoś coś takiego lub zbliżonego
widział, to proszę podzielić się informacją o nazwie programu i
producencie, nie musi to być freeware lub shareware, jeżeli program
spełniłby moje oczekiwania to chętnie zapłacę za komercyjny produkt z
półki. Ja przetestowałem kilka shareware typu "personal diary" czy
"journal", ale nic z tego - żaden nie spełnia minimum moich oczekiwań,
może nie istnieje, albo nie miałem szczęścia w poszukiwaniach...

Dajcie znać, czy może widzieliście taki programik i jak się nazywa.

Pozdrawiam

Grześki