Re: soltek + D750@930 + wysoka temperatura

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 15:10:18 MET DST

Hi!

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisales(as):

>Zobacz na test Tomsa i to samo Ci powie że fatalne ...

A wiesz gdzie ja mam test toma ? :)))) Mialem u siebie oba wymienione
plus Chrome'a Titana i TT plus FOP38, ze 3 CMy. I swoje wiem :)

>A jak wiesz żeliwo nie jest zbyt dobrym przewodnikiem ciepła.
>Jedyna "zaleta" że jest 3x tańsze od aluminium.

Wytlumacz w takim arzie czemu TTCD2TB chlodzi lepiej niz Chrome Orb ?
:)

>Jak chcesz się czepiać to lepiej nie odpowiedaj ...

Ej, sorry, ja odpowiedzialem zanim przeczytalkem post o literowce -
tzw. chronologia :)

>A jeśli chodzi o dośc tanie i w miarę dobre coolery to polecam CoolMastera 6H11
>lub 6H51

Owszem.

>lub coolery Intela dołaczane do Intelów PIII (pow.850Mhz)

Duzy srebrny - GE NI AL NY.. sma mam taki :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor