Re: soltek + D750@930 + wysoka temperatura

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 13:41:59 MET DST

> A ktore ?

za 25 zł i za 40 zł :-)

Nie znam symboli ...

> MArudzisz, TTCD2TB i TTCD3TB sa ok.

Taaaak ok ...
Zobacz na test Tomsa i to samo Ci powie że fatalne ...
A jak wiesz żeliwo nie jest zbyt dobrym przewodnikiem ciepła.
Jedyna "zaleta" że jest 3x tańsze od aluminium.

> Znaczy ze masz zle podlaczony termometr :)

Wiesz co ..
Jak chcesz się czepiać to lepiej nie odpowiedaj ...
Termomentr mam przymocowany na stałe więc nie ma mowy aby był źle
przymocowany ...

A jeśli chodzi o dośc tanie i w miarę dobre coolery to polecam CoolMastera 6H11
lub 6H51 lub coolery Intela dołaczane do Intelów PIII (pow.850Mhz)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///