Re: jak wywalic partycje linuxa?

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 11:43:55 MET DST

vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:

> fdisk windowsowy (czy raczej dos-owy) nie rozumie wiecej niz jednej partycji
> primary.Co gorsza on widzi polaczenie ext2+swap w jakis dziwny, pokrecony sposob.
???? a to ciekawe....

> JEzeli zalozysz linux-owa partycje primary i swap (w najprostszym przypadku) t> o juz
> jest po groszkach.

nie zauwazylem....
???? mam po 3 partycje linuxowe na dyskach + swap i nie ma problemu z usuwaniem tego w windosowym fdisku... nie raz usuwalem takie partycje przy np. zamazanym
lilo wlasnie tym programem. Nie chcialo mi sie loadlina odpalac.

> Probowalem ja, probowalo tysiace innych. Proponuje Ci napisac artykul "jak to
> zrobic z fdiskiem z windows" skoro Tobie sie udalo.

A po co artykul ??? Ja to robie zawsze w ten sposob: 3) Usun partycje
4) Usun partycje spoza dos. Bezstresowo usuwam wszystkie partycje ext2+swap
Jeszcze sie nie spotkalem z problemem w czasie tych czynnosci. W dodatku
robilem to na dyskach gdzie byly 3 partycje ext2 i swap, wszystkie primary.
Moze ja jednak jestem cudotworca ?? Jako ze grafik zabija nude Webcamem,
to w ramach walki z nuda oraz checia edukacji innych zgram do avi pokaz
usuwania partycji primary jak tylko wyzebram dysk z servisu do tego pokazu..

Voder