Re: ZoneAlarm Pro 2.6.84 do ¶ciągnięcia

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 08 May 2001 - 11:13:06 MET DST

Witam !

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał

> Chciałbym poinformować, że grupa pl.comp.pecet nie służy ani do
> reklamowania swojej strony w sposób, jaki to zrobiłe¶, ani do
> reklamowania jakichkolwiek programów, w szczególno¶ci za¶ dostę-
> pnych w wersji tylko pod Windows.

Chciałbym Cię poinformować że nie rozumiem tej zawzięto¶ci z Twojej strony.
Program okazuje się dla mnie wyj±tkowo przydatny, strona jak± stworzył
kolega Zbigniew jest dodatkowym i niezbędnym Ľródłem wiedzy.
Poza tym tematyka postu kolegi Zbigniewa jest zwi±zana z tematem grupy.
Ja osobi¶cie cieszę się że zapoznałem się z t± stron±, jak i z tymże
¶wietnym kawałkiem softu.
Je¶li Ci się to nie podoba... trudno - żyjemy w demokratycznym kraju.

--
---
Pozdrowienia