Odp: Nowa grafa do K6-2 300

Autor: Piotr Goździk (malgaska_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 05:15:34 MET DST

jak sie sprawdzi kilka (nascie) graf to moze znjdzie sie taka ktora pojdzie
ja mam Ali V z wanta ( chodzila nawet z ali agp 1,62) i nie narzekalem
trafilem za 4 razem i chodzi mi wszystko.
Ale ja mam k6-2 400 do 300 polecalbym jednak woodoo
co prawda niektore nowe gry na tym nie pojda ale za to plynnie filmy i
niektore gry ppojda jak na rzadnej innej.

Użytkownik TZD <tzd_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9d76v4$if9$1_at_news.onet.pl...