Re: Pamiec do 286... czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 08 May 2001 - 02:53:54 MET DST

Użytkownik "jotes" <jotes_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9d4f5a$rjd$1_at_korweta.task.gda.pl...

> Ta moja rozpiska dotyczyła 1-megabajtowego modulu SIMM.
> A czemu nie masz 4MEGA ? Tego już w tej książce nie znalazłem :-)
> Choc zapewne cos nie tak...

Coś jest bardziej "nie tak" niż myślałem... System się wiesza po
zgłoszeniu "PARITY ERROR"... :-( Pracuje ok 5-10 minut a potem klapa.
Nie wiedziałem, że te SIMMy mają bity parzystości, ale widac mają :-)
W każdym razie rozłączenie jumperka na płycie od parzystości daje
ten sam efekt, z tym, że system wiesza się bez komunikatu...
Może coś się tam grzeje? ten procek jest całkiem gorący!

No nic - płyta idzie do kosza. Szkoda, bo nie mam na czym teraz
testować płytek ISA - mój pentiumek ma wszystkie zajęte a i tak
żal mi go "poświęcać" na zabawy z lutownicą :-(