Re: jak wywalic partycje linuxa?

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 00:34:13 MET DST

vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Najpierw sproboj, sens zobaczysz bardzo szybko :)

nadal nie widze...mozesz mi go wskazac ?? co za roznica czy uzyje fdiska
windosowego czy linuxowego czy cfdiska czy innego narzedzia ???

> Gdyby sie dawalo nie byloby tych wszystkich postow p.t. "jak wywalic partycje
> linuxowa"

Widocznie moj fdisk ktorego trzymam wraz z windowsem tylko dla 3 symulatorow
jest inny. Moze ty sprobuj usunac partycje fdiskiem windosowych i zauawysz ze
nie ma zadnej roznicy czy zrobi to z poziomu windowsa czy linuxa. (jesli zrobi
to z linuxa to musi pamietac zeby wykonac komende w i zapisac zmiany o czym
czesto poczatkujacy zapominaja a pozniej sie dziwia ze nic sie nie stalo,
windowsowy nie jest taki szczodrobliwy)

P.s. Nie musisz mi tlumaczyc co potrafi fdisk linuxowy, z systemem tym obcuje
na codzien, zarowno w pracy jak i w domu. Czesciej gosci na moim monitorze niz
Windows (ktorego odpalam by sie odprezyc i polatac troche w przestworzach ;P)

Voder

Voder