Re: wiatraczek - odkurzacz...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 23:08:56 MET DST

On Sun, 6 May 2001 20:29:27 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>no nie wiem... jak juz to jedynie u4, ale to tez nei jest pewne :) u10
>jest cichutki, lekko pochrupuje. za to u4 to traktor :) ale ogolnie to
>wiekszosc czasu nic nie swapuje, wiec mam spokoj.

Tylko widzisz... Ty cały czas mówisz o pracy głowic. A ja mówię o
hałasie, który jest od kręcących się talerzy. Bo patrz, jeśli w nocy
leci sobie mp3 z kompa, to dysk nie mieli w ogóle, ale talerze się
kręcą. I taki hałas może przeszkadzać. Natomiast te Fujitsu raz, że są
bardzo, bardzo ciche, to dwa, że dźwięk jaki generują jest nie
drażniący, wręc całkiem przyjemny. Coś jak szum. Nie taka normalna
praca łożysk, tylko po prostu szum. I mi o to się rozchodzi. I dlatego
mówię, że dopiero Fujitsu zapewniło mi spokojny sen. Bo praca głowic
mi nie przeszkadza, przynajmniej wiem, że dysk pracuje. No, oczywiście
jak dysk chodzi jak ruski czołg, no to wiadomo. Tak więc odpal sobie
kompa z wyciszonymi wiatrakami z Segeatem. I posiedź przy nim nocą.
Bez muzyki. I coś rób na kompie, cokolwiek. Potem wyłącz ten dysk i
odpal Fujitsu. I zobaczysz jaką poczujesz błogą ulgę. I o to tu się
rozchodzi.
A swoją drogą to jestem strasznie ciekaw jak pracują dyski Quantum
Fireball LD. Czy mógłby ktoś mi nagrać jego prace do mp3 i podesłać?
Wystarczy położyć mikrofon na dysk i nagrac. Jakby ktoś mógł...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków