Re: Canon-Lexmark-Epson-co wybrac?

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 18:03:37 MET DST

On Sun, 6 May 2001 20:04:53 +0200, "Straits" <serwis_at_futuro.pl> wrote:

>Zresztą po co komu drukarka, żeby ciągle drukować zdjęcia, czy super jakości
>grafikę. Przecież są drukarnie. Stronę a4 w super jakości na błyszczącym
>papierze wydrukować można za ceną 4-5 zł. A nawet w niektórych taniej.

A nie pomyślałeś, że ktoś może mieć już wydajną drukarkę laserową (np.
Kyocera FS-1000) i potrzebuje dodatkowej drukarki do wydruku grafiki
prezentacyjnej ?

BTW: mam właśnie taki problem - dokupić bratu kolorową drukarkę do
lasera - odpada kryterium szybkości i jakości wydruku w b/w. Głównym
kryterium doboru jest:

cena jednostkowa - max 600 zł
koszta eksploatacji, dostępność refilli i jakość ich działania
jakość wydruku grafik prezentacyjnych (kolorowe diagramy, mapki itd.)
Dobra jakość zdjęć nie jest decydująca, ale mile widziana (nigdy nie
wiadaomo co trzeba będzie wydrukować)

Myślałem o Epsonie 580 lub Xerox'ie (vide: testy w ostatnim chipie)

BTW: wysokie koszta eksploatacji Epsona to mit - uzywam w chwili
obecnej Epsona 300 i faktycznie firmowy cartridge kosztuje 125 zł ale
już zamiennik boedera już tylko 65. Na dodatek można jako zamiennik
czarnego stosować ogólnie dostępne i tanie tusze do Canona BJC-210sp i
BJC-255sp (kolorów nie sprawdzałem - jeszcze).

Grendel