Re: Canon-Lexmark-Epson-co wybrac?

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poland.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 21:21:02 MET DST

Użytkownik "Straits" <serwis_at_futuro.pl> napisał w wiadomości
> Canon BJC 3000 to bardzo dobra drukarka. Zjada mało tuszu. Wydrukowałem
> chyba ze dwie ryzy papieru w czarnym kolorze i dopiero skończył się tusz.
> kolorze je tak jak wszystkie... jest spoko. Mogę z całą odpowiedzialnością
> polecić. Canon S400 to właściwie to samo. Trochę inna obudowa. W druku to
> samo, różni się chyba tym, że ma stery do Windowsa 2000. Do Canona 3000
> ściągnąłem sobie z neta i chodzi bardzo dobrze. Epsona od razu odradzam.
> Baaaaardzo cienki. Widziałem lepsze modele Epsona, ale chyba ze dwa razy
> droższe. Lexmark robi beznadziejne drukarki. Totalna chała.

No sorki, ale to jest idiotyzm... mozesz poprzec to czyms, bo ja mysle
troche inaczej...
Lexmark Z42 - 1300 stron na czarnym i okolo 100 na kolorowym. Te kolorowe to
nie w trybie oszczednym tylko zwyklym, a niektore w high. Zajebista
drukarka! Jakosc druku wspaniala. W porownaniu z HP w tej samej cenie (500
zl) to niebo a ziemia. Owszem, seria Z3x ma troche problemow z wydrukami
kolorowymi (czasem wala za duzo czerwonego), ale do Z42 nie mam ZADNYCH
ZASTRZEZEN!

>Co do cen tuszu
> to znowu wygrywa Canon - kolorowe po 35 zł z sztukę (Magenta, Cyan,
Yellow),

To razem 105 zl? Dla mnie wcale nie tak tanio...

> czarny za ok. 40 zł. Epson - czarny nabój - ok. 160, kolor - ok. 145.
> Lexmarki podobnie. Jakość wydruku właściwie taka sama.

Tak? To chyba patrzysz na ceny w supermarketach... Moze male porownanko:
Epson: 40 zl (czarny) + 105 zl (3*kolor) = 145 zl. (wg Ciebie)
Lexmark: 80 zl (czarny) + 85zl (kolor) = 165 zl.
Mysle ze porownywalnie, tym bardziej ze tanieja od jakiegos czasu.
Nie wiem jak jest z powtornym napelnianiem Canona, ale z Lexmarkiem nie ma
problemu (ja tego nie robie ale kumpel)

>Widziałem już wydruki z ok. 20 plujek i spokojnie mogę powiedzieć, że Canon
wypada bardzo dobrze
> na tle innych.

Jakosc z Lexmarka bedzie porownywalna z Canonem, ale nie wiem w jakiej jest

cenie ta druga drukarka. Jak juz wspomnialem Lexmarka Z42 da sie kupic za
500 zl. Dla mnie tylko Lexmark :)

Pozdrawiam :)

--
Piotr Piekarski