Re: VIA MVP3 i TNT2 HELP!!!

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 14:09:20 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

Windę

> Producent nie zaleca do tej płyty żadnej karty mającej więcej niż 16 MB
> pamięci RAM na pokładzie. Jednak słyszałem, że kilku ludziom udało się
> opanować TNT2 na VA-503+. Najprawdopodobniej kluczem do sukcesu jest
> poprawne ustawienie BIOSu :) Kiedyś walczyłem z Vantą na tej płycie i
> kombinacjami z BIOSem uzyskałem drobną poprawę, jednak z braku czasu
> skończyło się na wymianie karty na Savage 4.

A ja tam mam:
ATrend ATC-5220 (VIA MVP3 ATX)
Riva TNT2M64 (32MB) TV OUT (chodzi na AGP 2x)
AMD K6-2 500 (5 x 100)
96MB RAM
HDD 4,3G Quantum BF (PIO4)
HDD 4,3G Quantum FB (UDMA33 - chodzi jako PIO4 aby nie przeszkadzać
nagrywarce)
CD LG 32x (PIO4)
CDR Mitsumi 2801 TE (PIO3)
dźwięk ESS 1938 (Solo1, PCI)
zasilacz 235 W

i jakoś to wszystko chodzi bez jakichkolwiek problemów, wydajność prądowa
zasilacza wystarczająca, wydajność prądowa płyty (względem k. graficznej)
wystarczająca. Filmy DivX chodzą bez problemów.
Dobrą płytę (bez większych zarysowań) przegrywa ON THE FLY.

--
Steve