Re: temperatura na celeronie

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 14:10:06 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AF68A4F.7A7C794C_at_iname.com...
> Hi,

> Ale jeśli jest dobrze założony i ledwo letni, to będzie przynajmniej
wiadomo,
> że wskazanie temperatury jest do niczego :) Zauważ, że najpierw
polecam
> sprawdzić mocowanie radiatora, a potem dopiero jego temperaturę.

Tu masz racje, jezeli bedzie dobrze zamocowany to rzeczywiscie bedzie
cholernie cieply przy tej temperaturze :)) Po prostu od razu zalozylem
ze jest zle zamontowany, moja wina, sorry :))

--
Pozdrawiam