Re: problem - sdi

Autor: Jan Gościcki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 23:19:43 MET DST

> Oni w soboty i niedziele nie pracuja :-(

Chyba nie ma central bez dyżurnej obsługi ??

proponowałem dzwonić na centralę, a nie do BOK-u
czy biura napraw. Najczęściej to numer XXX2071
Ja bym próbował. Z tym że lepiej na dyżurnego nie wrzeszczeć
tylko poprosić o sprawdzenie. Jak się naskoczy, to powie,że "on się na
tym HIS-e nie zna"
i trzeba czekać do poniedziałku :-((
Zdarzało mi się dzwonić o 3 w nocy i po 2 minutach już było OK.
pozdrawiam Janek.