Re: problem - sdi

Autor: Monndi (monndi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:16:51 MET DST

Hej
Dzięki za pomoc
Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zadzwonienie do TPSA w poniedziałek.

Acha, jest synchronizacja - tzn. wszystkie szczałki się zapalają w
odpowiednich momentach
oraz hasło nie jest szyfrowane.
Osobiście sądzę że to jest wina TPSA.

Myślicie że możliwe jest zablokowanie użytkownikowi SDI konta - z jakiegoś
powodu???
(np. prowadzenie shoutcast'a)

Albo może olbrzymia burza, która przetoczyła się nad Bydgoszczą kilka dni
temu coś im pomieszała.
Nie wiem - ale mam nadzieje że w poniedziałek się wszystko wyjaśni

Pozdrawiam
Monndi
Użytkownik Monndi <monndi_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9d3mhv$s2m$1_at_news.tpi.pl...