Re: upgrade biosu hpt 370

Autor: Woxy Ivanhoee (_woxy__at_priv.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 22:56:53 MET DST

Wejdz sobie na
ftp://vluka.dhs.org i tam znajdziesz rozne BIOS'y do tego ABITA. Ja mam taka
plyte tzn. BE6-2 rev1.2 i flaszowalem rozne BIOS'y. Zakonczylo sie to
dwukrotna wizyta w servisie i programowaniem na programatorze. Ale teraz mam
nowa kostke BIOS'u od ABITa wiec mam zapas. Wersja xv110.bin dziala bardzo
dobrze.

Woxy Ivanhoee
_woxy__at_friko4.onet.pl