Re: hp 930

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 22:46:22 MET DST

> No i wez pod uwage ze tusz kolor to wydatek rzedu 170-180 zl :((

A skad! Ja nabijam oryginalnym tuszem HP i drukuje jak na nowym
cartridge'u, z tym ze place za ta zabawe 4x taniej niz mialbym kupic
oryginalny pojemnik z tuszem!

Jest tylko jedno co mnie w niej niepokoi. Cos siedzi w driverach bo czesto
sie wieszaja podczas zmiany ustawien jakosci drukowania (szczegolnie pod
wordem 2000)! Ale ogolnie drukara jest spoko: cicha, szybka i dobra
jakosciowo.