Re: Halo Modemowcy !

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 21:40:48 MET DST

"Waldeusz" <woczko_at_kki.net.pl> napisal(a):

>Oczywiscie zostaje przy nim. Diabli mnie wzieli przy diablo jak zonka
>podniosla sluchawke bo akurat chciala zadzwonic i TRACH ....
>Pentagramy nie odlaczaja telefonu.... jest podsluch lini

To, jak zachowują się modemy w dużej mierze zależy od linii.
W moim przypadku diablo sprawuje się lepiej niż dobrze,
a to, że u Ciebie tak nie jest to jeszcze o niczym nie świadczy.
Możliwe, że nawet zwykły złomtrix mogłby stabilniej pracować
i negocjować większe połączenia niż microcom.

Pozdrawiam
Xaltuton