Re: Halo Modemowcy !

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:06:32 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> napisał w wiadomoœci

> czegos

A i jeszcze jedno w tym microcomie jest glucha cisza w sluchawce jak w
USR-rze

Oczywiscie zostaje przy nim. Diabli mnie wzieli przy diablo jak zonka
podniosla sluchawke bo akurat chciala zadzwonic i TRACH ....
Pentagramy nie odlaczaja telefonu.... jest podsluch lini

Pozdrawiam
Waldek