Re: Co sadzicie o Teac CDW-58E x8x8x32 vs LG CED-8120B x12x8x32

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:42:40 MET DST

Niejaki(a) Bistro <texac_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Bede malo nagrywal plyt CD-R ale pewnie _czesto_ bede nagrywal cos na
> CD-RW (1 lub pare backupow w tygodniu, itd) wiec czy to szybko nie
> zuzyje mi sprzetu.

raczej nie. nawet slyszalem, ze cdrw mniej niszczy sprzet ;)

> Cos slyszalem o wykanczajacym nagrywaniu pakietowym
> i nie wiem czy to sie tyczy problemu nagrywania na CD-RW.

nie to jest inny typ nagrywania :) takie cos jest na[prawde bardzo
niedobre dla sprzetu :)

> Po prostu potrzebuje niezawodna nagryware niekoniecznie demona
> szybkosci, ktora nagra plyty, ktore da sie odczytac na zwyklych
> CD-romch. Duzo nie chce :)

czyli teac :) ewentualnie plextor jak masz wiecej kasy lub jakis ricoh
calkowicie ewentualnie :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|