Re: Co sadzicie o Teac CDW-58E x8x8x32 vs LG CED-8120B x12x8x32

Autor: Bistro (texac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:57:06 MET DST

On Sat, 5 May 2001 19:43:33 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>tyl,e ze gosc kcial nagrywarke, ktora bedzie na 3 lata, an ie poltora.=20
>skoro nei bedzie duzo nagrywal, to nie zauwazy zadnej rozncy miedzy 12x=20
>i 8x. to jest 3 minuty. sprzet powinien wyrobic z nagrywaniem 8x.
>
>Wg. mnie dobrze brac teac'a, przynajmniej nie padnie szybko. jak ktos=20
>chce lg, to moze byc, nie jest najgorsza, jednak zbyt czesto sie jej=20
>pada po gwarancji...

Bede malo nagrywal plyt CD-R ale pewnie _czesto_ bede nagrywal cos na
CD-RW (1 lub pare backupow w tygodniu, itd) wiec czy to szybko nie
zuzyje mi sprzetu. Cos slyszalem o wykanczajacym nagrywaniu pakietowym
i nie wiem czy to sie tyczy problemu nagrywania na CD-RW. Co Wy na to?

Po prostu potrzebuje niezawodna nagryware niekoniecznie demona
szybkosci, ktora nagra plyty, ktore da sie odczytac na zwyklych
CD-romch. Duzo nie chce :)

.greetz
.bistro