Re: Instalacja WIN

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 14:43:59 MET DST

Użytkownik "Piotr" <ziutzydek1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jest
> >

> W WIN95 też próbowałem, czasem instalacja dochodziła do końca, lecz po
> kilku uruchomienach system padał.

Witam!
No to trzeba po kolei, za porządkiem. Zostaw w komputerze tylko grafikę,
HDD, CD, FDD - mysz i klawiatura oczywiście. BIOS ustawienia defaultowe,
automatyczne rozpoznanie dysku. Nowa partycja, format, skopiowanie plików
instalacyjnych WIN95A na HDD, odpięcie CD i instalacja z dysku twardego.
Jeśli teraz padnie, to wina płyty lub RAM lub grafiki lub zasilacza, ale to
zgaduj-zgadula na odległość.
Powodzenia
Gregorek
PS. Sprawdź czy jakaś zworka nie wyleciała w "ferworze walki".