Re: drukarka - lacznosc dwukierunkowa, jak wlaczyc

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 21:31:12 MET DST

Użytkownik "Michał Matuszczyk" <mikemat_at_viper.pl> napisał w wiadomości
> witam!!!
>
> mam problem nie moge wlaczyc obslugi dwukierunkowej drukarki, a jest mi ta
> funkcja potrebna
>
> kombinowalem na rozne sposoby, ustawialem w biosie: normal, ecp,epp,
> ecp/epp, epp 1,7 ; epp 1,9
>
> w windzie dalej nie mozna wlaczyc obslugi dwukierunkowej, co zrobic ??
>
> sprzet:
> abit kt7
> duron 700
> 256 mb ram
> matrox g400
> scsi adaptec
>
> system:
> [...]

No wszysko Ok ale co to za drukarka ,i czy ona obsługuje taką funkcje, i czy
kabelek do drukarki jest odpowiedni,Była i jeszce chyba jest całkiem dobra
na prywatne potrzeby drukarka HP 660C /plujka/ i wyobraź sobie ,że funkcja
dwukierunkowej łączności z komputerem zależała od rodzju zastosowanego kabla
na jednym była łązność dwukierunkowa na drugim rodzaju takiej łączności nie
było ,a w niektórych sklepach różniaca w cenie kabelka wynosiła ,no zgadnij
ile ,no powiem Ci 90 zł polskich na obecne tak tak .Na wspomnienia misię
zebrało ,ale może w tym problem.
JanuszHor